На кожному етапі цієї вправи перед учнем на екрані зʼявляється група обʼєктів. Задача учня – перерахувати їх, натискаючи на кожен. Коли дитина натискає на предмет, на зображенні зʼявляється цифра, яка означає порядковий номер обʼєкту при лічбі. Коли дитина обрахувала всі предмети на екрані та відповіла на питання стосовно їхньої загальної кількості, то починається наступний етап: зʼявляються інші предмети у іншій кількості, які теж треба перерахувати. Хоча механіка завдання повторюється на кожному етапі, малюнки завжди різні, тож дитині цікаво, її концентрація не зменшується. А оскільки кожного разу змінюється й число обʼєктів, дитина на кожному етапі має починати рахунок з початку. Це закріплює асоціативний звʼязок чисел и цифр у сприйнятті дитини та допомагає їй ще ліпше опанувати навички лічби.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.