Чим складніший за своєю будовою предмет для аналізу та спостережень, тим складніше дитині сконцентруватися на якійсь певній його ознаці. Це правило цілком справедливе для такої характеристики як кількість обʼєктів. Але поступове ускладнення є неодмінною умовою закріплення знань. Дитина бачить на екрані групу обʼєктів, які представлені у вигляді намальованих тварин або виражені іншими ілюстрованими предметами. Учень має перерахувати всі зображені предмети та натиснути на ту цифру під полем вибору, яка відповідає кількості обʼєктів. Перераховувати складні образи, які характерно ілюстровані, дитині набагато цікавіше, але разом з тим їй доводить докладати трохи більше зусиль, щоб зберегти концентрацію. Це стимулює її та допомагає надійно закріпити знання про лічбу від одного до пʼяти (саме стільки може бути зображених предметів на картинці). Коли дитина дає відповідь, то незалежно від правильності вибору, вона переходить на наступний рівень завдання, де треба перелічити вже інші предмети. У випадку вірного варіанту, це відбувається відразу, а у випадку помилки – після того, як на екрані зʼявиться вірний варіант.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.