На екрані видно різні за формою фігури у кількості від одного до двадцяти. Щоб дитина не розгубилась ці фігури групуються по кілька рядів, тож учню легше сконцентруватись під час лічби. Дитина перераховує всі зображені на екрані фігури, після чого обирає ту цифру під малюнком, яка відповідає кількості фігур. Якщо відповідь правильна, то зʼявляється нове зображення з іншою кількістю обʼєктів для лічби. Самі фігури теж постійно змінюються, що зберігає інтерес до вправи у дитини. Якщо допущена помилка, то під малюнком зʼявиться вірний варіант, після чого вправа буде продовжена. Це завдання тренує вміння дитини рахувати до двадцяти, а також допомагає ліпше запамʼятати цифри у цій амплітуді. Дитина вивчає, як унікальні і не схожі між собою цифри першого десятка групуються у двоскладові цифри від десяти.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.