Виконуючи цю вправу, учень має підрахувати кількість предметів на екрані, але ці предмети мають різну форму, що водночас робить вправу більш цікавою, і разом з тим ускладнює її. Таке помірне ускладнення є необхідною умовою для розвитку і водночас способом зробити вправу цікавою грою. Дитина перераховує кількість фігур і натискає на цифру під екраном, яка відповідає цьому числу. Якщо учень робить вірний вибір, то зʼявляється нова картинка з іншим набором фігур інакшої кількості. Якщо ж помиляється – наступний етап теж починається, але не відразу, бо спершу вірний варіант зʼявиться під помилковим, щоб дитина могла вчитися на досвіді своїх помилок. Кількість фігур коливається від одного до пʼяти. Ця вправа допомагає повторити та закріпити знання про лічбу та порядок чисел до пʼяти, а також допомагає ліпше запамʼятати цифри, які є графічним втіленням чисел на письмі.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.