На екрані учень бачить таблицю: два ряди клітин по десять в кожному. Деякі з них зафарбовані. Мета завдання полягає в тому, щоб перелічити ті клітини таблиці, що заповнені кольором, і виділити ту цифру під таблицею, яка б відповідала цій кількості. Якщо дитина виконує вправу вірно, то розташування, колір та кількість зафарбованих клітин змінюється, і потрібно знову рахувати від початку. У випадку допущення помилки, учень теж проходить на наступний етап, але спершу бачить правильний варіант. Формат таблиці є водночас і зручним для виконання завдання, бо інформацію у таблиці легше сприймати, і разом з тим, оскільки розташування заповнених кольором клітин постійно змінюється, це стимулює дитину докладати більше зусиль для збереження концентрації на завданні і зосередженні уваги.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.