На екрані дитина бачить таблицю в два поля шириною та чотири – довжиною, тобто на 12 клітинок. У ході виконання цієї вправи учень має порахувати ті клітинки, які є зафарбованими. Коли дитина це зробила, вона має відповісти, скільки зафарбованих клітинок у таблиці, натиснувши на вірний варіант. Після того, як учень дасть відповідь, він переходить на наступний етап вправи. Таблиця залишається, але кількість та місце розташування зафарбованих квадратиків змінюється. Тим не мене, зафарбованими можуть бути тільки квадрати у кількості від одного і до трьох. Але їхня постійна зміна положення стимулює дитину кожного разу наново перераховувати їхню кількість. Крім того ця обставина є додатковим ускладнюючим фактором ,який стимулює цікавість дитини. Якщо учень помилиться, то він теж переходить на наступний етап, але спершу правильний варіант зʼявиться під хибним.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.