Перед дитиною на екрані зображена група предметів. Вони однакові за розміром та кольором, але серед них є один, що відрізняється від інших за формою. Дитина має за допомогою мишки вибрати цей предмет. Якщо вона виконує завдання вірно, то картинка змінюється та зʼявляється новий набір обʼєктів. У випадку надання невірної відповіді правильний варіант буде зображено під картинкою із завданням, після чого вправа продовжиться. Ця вправа розвиває уважність та вміння виділяти у зображеному певну рису (а саме – форму) і використовувати для порівняння у якості критерію тільки її.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво- і тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.