На екрані зображені групи чисел. Вони мають цікаве та насичене кольором оформлення, щоб дитині було цікавіше виконувати цю вправу. Групи чисел розташовані у довільній послідовності. Згідно з умовами цього завдання дитина має розташувати їх від більшого до меншого, тобто у порядку спадання. Але числа не обовʼязково йдуть один за одним. Тому аби виконати цю вправу, учню доведеться згадувати повний порядок чисел при лічбі, що включає в себе всі цифри з ряду. Тоді він зможе вірно визначити їхню послідовність. Якщо учень розташує числа правильно, то відразу переходить на наступний етап, де зʼявиться нова група чисел. Якщо помилиться – теж перейде, але після того, як побачить вірний варіант. Ця вправа не тільки допомагає згадати вже пройдений матеріал про порядок чисел при лічбі, а й розвиває аналітичне мислення, здатність робити логічні висновки, уяву, памʼять та увагу.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: порівнянює два числа від 1 до 10, представлених у вигляді написаних цифр.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.