Учень бачить на екрані кілька чисел, що мають цікаве кольорове оформлення. Ці числа розташовані у довільному порядку. Дитина, знаючи правильний порядок лічби, має розташувати їх від меншого до більшого. Складність вправи у тому, що числа, які зображені на малюнку, не обовʼязково йдуть відразу один за одним. У реальному порядку лічби проміжки між ними можуть бути суттєвими. Але учень, виконуючи це завдання, має згадати, яке з чисел виражає більшу, а яке – меншу кількість. Коли дитина будує послідовність, то або відразу переходить на наступний етап (у випадку вірної відповіді), або після того, як побачить правильний варіант – якщо помилиться. Ця вправа не тільки розвиває логічне мислення, вчить аналізувати та робити послідовні висновки з зображення. Разом з тим ця вправа допомагає дитині згадати вірний порядок чисел при лічбі.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: порівнянює два числа від 1 до 10, представлених у вигляді написаних цифр.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.