Ширина, хоча нерідко і повʼязана з іншими характеристиками обʼєктів, може суттєво коливатись в залежності від особливостей предмету. У ході виконання цього завдання дитина має порівнювати два зображених на малюнку предмета тільки за шириною. На кожному етапі вправи на екрані подається зображення пари обʼєктів. Це ілюстровані у кращих традиціях дитячих книжок звірі або інші предмети. Дитина виділяє той предмет у парі, який є ширшим або вужчим – в залежності від того, що саме треба вибрати на конкретному етапі. При цьому дитина має ігнорувати довжину або висоту предметів, керуючись при виборі тільки шириною. Таким чином розвивається концентрація та вміння учня мислити диференційованими категоріями. Це дуже важливо для сприйняття обʼєктів оточуючого світу.
Учень/учениця: описує вимірювані характеристики об'єктів, таких як довжина або вага; описує декілько вимірюваних характеристик одного об'єкта.
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу: за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший; довший; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) та ін.; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.
Учень/учениця: порівнює довжини відрізків або смужок паперу «на око», накладанням або за допомогою різних мірок.