Дитина бачить на екрані два ряди клітинок по десять у кожному. Під цією таблицею є знаки плюса та мінуса. Коли учень натискає на перший з них, то у вільній клітинці таблиці зʼявляється пончик, а коли на другий – зникає. Таким чином дитина може довільно змінювати кількість пончиків у таблиці, додаючи або віднімаючи по одному. Над таблицею є завдання, де у цифровому варіанті позначена кількість починків, яку треба розмістити у таблиці. Тож мета учня полягає в тому, щоб додаючи або віднімаючи пончики у клітинках довести початку кількість цих обʼєктів до тієї, що вказана у завданні. Якщо дитина відразу виконає вправу вірно, то переходить на новий етап: змінюється як початкова кількість пончиків, так і та, до якої потрібно дійти у ході виконання вправи. У випадку помилки дитина побачить вірний варіант перед продовженням завдання. Кількість пончиків у таблиці варіюється від одного і до двадцяти. Це завдання не тільки розвиває вміння дитини до лічби, а й дає основу для додавання та віднімання – двох базових арифметичних дій.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: знає назви чисел 1-20; називає числа від 1 до 20 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 20.