У цьому тренуванні дитина має знаходити геометричну фігуру, вказану у завданні. Це може бути або квадрат, або круг, або трикутник. Якщо дати правильну відповідь, зʼявиться наступний набір фігур. Якщо малюк помилиться, система покаже спершу правильну відповідь, а потім вже дасть наступне завдання. Вивчаючи геометричні фігури, дитина вчиться запамʼятовувати певні головні ознаки обʼєктів і впізнавати їх у майбутньому саме за цими визначеними раніше рисами. Наприклад, учень запамʼятовує, що круг не має кутів, у трикутника їх три, а у квадрата – чотири. Це вміння дуже важливе для використання у побуті й знадобиться при подальшому вивченні геометрії.
Учень/учениця: вживає у мовленні відповідні назв фігур, незалежно від їх орієнтації або загального розміру.