У процесі виконання цієї вправи учень має вибрати певну геометричну фігуру з наведеного ряду. Це може бути або конус, або куля, або циліндр – на вивченні цих фігур і зосереджене завдання. Коли дитина робить свій вибір, то у випадку правильної відповіді зʼявляється новий набір обʼємних фігур, серед яких треба впізнати одну. Фігури, які треба знайти, чергуються поетапно. Якщо була допущена помилка, то вірна відповідь зʼявиться під помилковим варіантом, а потім вправа продовжиться. Особливість цього завдання полягає у тому, що всі ці три обʼємні фігури мають спільну рису – вони побудовані на основі кола або овалу. Але при цьому вони мають різний вигляд, адже у кожній з трьох тривимірних фігур коло чи овал використані по-різному. Таким чином дитина не тільки знайомиться з кулею, циліндром і конусом та вчиться їх впізнавати, а ще й до цього вчиться тому, як на основі двовимірних фігур робити тривимірні. Це розвиває творчі здібності та просторове мислення учня. Дитина також вчиться відзначати спільні риси у зовнішньо несхожих предметах, що корисно у побуті.
Учень/учениця: вживає у мовленні відповідні назв фігур, незалежно від їх орієнтації або загального розміру.
Учень/учениця: розрізняє геометричні фігури – куб, кулю, піраміду, конус, циліндр.