Прямокутник, квадрат і ромб при наявності спільних рис мають і помітні відмінності, які дозволяють відрізнити ці фігури одну від іншої. У ході виконання цього завдання дитина бачить на екрані набір із кількох різних многокутників, і має вибрати саме ту фігуру в рядку, яка задана на даному конкретному етапі. Це може бути або прямокутник, або квадрат, або ромб. Учень робить вибір, після чого він переходить на новий етап, де зʼявляються вже інші многокутники в іншій послідовності. І якщо на минулому етапі потрібно було знайти, наприклад, квадрат, то на новому вже доведеться відшукати або ромб, або прямокутник. Якщо дитина помиляється, вірна відповідь зʼявляється під завданням, а учень далі продовжує вправу. За допомогою цього тренажера учень вчиться з групи подібних між собою фігур вибирати потрібну за тією ознакою, що властива тільки їй. Особливість вправи у тому, що в заданих рядах можуть бути і невідомі дитині багатокутники з більшою за чотири кількістю сторін, і перевернуті ромби, що подібні до прямокутників – все, щоб дитині було цікаво, і вона приймала рішення не поверхнево, а уважно аналізуючи побачене.
Учень/учениця: вживає у мовленні відповідні назв фігур, незалежно від їх орієнтації або загального розміру.