Учень бачить на екрані ряд обʼєктів однакової форми та розміру. Серед цих предметів чи фігур буде та, колір якої відрізнятиме її від інших. Завдання учня полягає в тому, щоб виділити саме цей обʼєкт. Ця проста, на перший погляд, вправа, допомагає дитині засвоювати не тільки сприйняття кольору, а й вміння використовувати якусь одну рису предмету для порівняння його з іншими обʼєктами. Коли дитина дає правильну відповідь, зʼявляється новий малюнок, предмети на якому вже інші. Також дитина продовжує вправу і у випадку помилки, але вже після того, як на екрані зʼявиться правильний варіант. Таким чином учень вчиться бути уважним до своїх помилок. Окрім цього, оскільки кожний набір фігур має свої кольори, за допомогою цієї вправи дитина повторює вивчені барви.
Учень/учениця: розбиває предмети на групи; лічить кількість предметів в кожній групі і сортує групи за кількістю.
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.