Дитина має навчитись порівнювати та співвідносити різні елементи того, що вона бачить. При цьому має бути встановлена система критерії, за якими дитина аналізує це: розмір, форма, колір. Мета цього завдання: закріпити вміння дитини знаходити з-поміж подібних або навіть однакових предметів такий, що відрізняється і є зайвим. Для цього на екрані зображено кілька обʼєктів. Дитина вибирає той, що вибивається з загального ряду і чимось відрізняється між іншими. Кожен вибір переносить учня на наступний етап цього завдання, при чому правильний робить це відразу, а хибний – тільки після того, як на екрані зʼявиться вірна відповідь. Тож навіть помилившись дитина проходить далі і продовжує завдання. Ігрова форма та багаті образами ілюстрації обʼєктів для порівняння допомагають ся зберігати концентрацію дитини. Це завдання розвиває увагу та аналітичні здібності.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво- і тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.