На екрані учень бачить два обʼєкти. За допомогою мишки дитина вибирає той, який є вищим або нижчим. Якщо відповідь вірна, учень переходить до наступного етапу, на якому між собою потрібно порівняти вже інші предмети. Якщо ж була допущена помилка, то вправа теж продовжується, але правильна відповідь зʼявляється під хибною, щоб на наступному етапі учень мав змогу вчитись на своїх помилках. Предмети та обʼєкти для порівняння проілюстровано у приємному для дитини вигляді. Щоб спростити порівняння, збоку від картинки є спеціальна градаційна лінійка, за допомогою якої легше порівнювати висоту предметів, незалежно від особливостей їхньої форми. Учень за допомогою цієї вправи не тільки краще засвоює поняття висоти, а й вчиться порівнювати між собою предмети, керуючись не загальним їхнім виглядом, а лише однією, заданою у вправі, рисою – висотою. Це пригодиться у повсякденному житті для кращого сприйняття форми обʼєктів зовнішнього світу.
Учень/учениця: описує вимірювані характеристики об'єктів, таких як довжина або вага; описує декілько вимірюваних характеристик одного об'єкта.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу: за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший; довший; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) та ін.; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.