Виконуючи це завдання, у якому необхідно знайти картинку без копії, дитина вчитиметься знаходити схожі елементи предметного ряду. На екрані дитина бачить групу предметів, які розташовані у хаотичному порядку. Але всі вони мають пару - копію. Всі, крім одного. Саме його має знайти і виділити дитина. Після цього учень переходить до наступного етапу вправи: зображення на екрані змінюється, і знаходити обʼєкт без копії треба буде уже для іншого предметного ряду. Завдання залишається цікавим для малюка, оскільки всі зображені на етапах завдання обʼєкти різні, малюнки деталізовані та яскраві. Перехід дитини з рівня на рівень здійснюється незалежно від того, чи вірну відповідь дає малюк, адже навіть у випадку помилки завдання не закінчується. Замість цього учень бачить на екрані вірний варіант, і вже після цього продовжує виконання вправи.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво- і тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.