Учень бачить на екрані кілька предметів, які майже повністю однакові. Але є кілька рис, якими вони відрізняються. Дитина має вказати ці риси. Це можуть бути окремі обʼєкти у складі інших, або їхні частини. Якщо дитина дасть вірну відповідь, то картинка змінюється, тож і шукати треба буде нові відмінності. При помилковій відповіді на екрані зʼявиться вірний варіант, але вправа продовжиться, тож дитина матиме змогу використати досвід помилки тут і зараз. Всі обʼєкти для порівняння виконані у стилі дитячих ілюстрацій, на всіх етапах вони зовсім різні, тож ця вправа є одною з найбільш ігрових, але разом з тим вона призначена для розвитку уваги дитини і є дуже важливою для закріплення вміння порівнювати зображене.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво- і тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.