На екрані учень бачить кілька предметів. Вони можуть бути різною мірою схожими або ні, але серед них є тільки два однакових. Задача дитини – знайти ці предмети та виділити їх. Якщо вибір зроблений вірно, то зʼявляється новий набір предметів, і шукати треба нову пару однакових серед них. При помилковій відповіді дитина теж проходить до наступного етапу, але спочатку вона має вивчити картинку з правильним варіантом, яка зʼявиться на екрані. Ця вправа допомагає розвивати увагу, концентрацію, вона добре вливає на вміння дитини швидко реагувати на зображення, аналізувати деталі, порівнювати бачене. Цікавий стиль оформлення картинок для порівняння і постійна їхня зміна від одного етапу до іншого додають вправі схожості з грою, тож учню буде цікаво і здобута інформація відкладеться в його памʼяті.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво- і тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.