На екрані учень бачить таблицю, в якій по рядах розміщені предмети. У кожному такому ряді кількість предметів інакша. Дитина має вибрати той ряд, число обʼєктів в котрому співпадає з тим числом, яке задано на конкретному етапі завдання. Коли учень робить свій вибір, обираючи потрібний ряд, то починається наступний етап вправи: всі обʼєкти в таблиці змінюються й зʼявляються нові, в іншій кількості. Число предметів, яке треба відшукати, теж змінюється з кожним етапом. При цьому це число задається у вигляді цифри, тож дитина у ході виконання цієї вправи також повторює знання, які стосуються цифр та їхнього звʼязку з числами. Якщо дитина робить вірний вибір одразу, то на наступний етап вправи переходить миттєво. Але якщо помиляється, то перед продовження завдання бачить під помилковою відповіддю вірний варіант.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.