У сучасному світі час вимірюється за допомогою пристроїв двох видів: електронних та аналогових годинників. Перші вказують на час двома наборами цифр. Перша пара вказує на години, а друга – на хвилини. І хоча електронні годинники є безумовно зручними, бо їх легко зрозуміти, першими виникли їхні аналогові брати ще століття тому. У ході виконання цієї вправи дитина вчиться розшифровувати дані про час, який показує аналоговий годинник. На екрані учень бачить кілька годинників, кожен з яких показує свій час. У завданні вказано, який час має вказувати той з них, що потрібен учню. Його він і має знайти та виділити, щоб продовжити виконання завдання, перейшовши на наступний етап.
Учень/учениця: знає назви днів тижня та їх послідовність; знає, що доба, тиждень, година – одиниці вимірювання часу; визначає час за годинником з точністю до годин, записує його результати; використовує у записах скорочене позначення одиниць вимірювання часу (год); використовує знання про вивчені величини при розв'язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: визначає час за аналоговим і цифровим годинником з точністю до годин та 30 хвилин.