Використання аналогового годинника відбувається нерозривно із знанням частин доби, адже за розташуванням стрілок не вгадаєш, чи зараз сьома година ранку чи вечора. Цифрові годинники полегшують розуміння часу і частини доби. У ході виконання цієї вправи учень буде тренуватися співвідносити події, які мають чітку привʼязку до конкретного періоду доби, з показниками годинника. Для цього на екрані зображено кілька цифрових пристроїв, і кожен з них показує свій час. Поряд з рядом годинників зображено персонажа, який виконує ту чи іншу дію, що дитина звикла робити саме у певний період доби. У завданні цю дію названо, щоб не виникло плутанини. Наприклад, намальована дівчинка, яка чистить зуби. У завданні вказано, що вона це робить саме зранку. І учень має обрати той з годинників, який показує ранковий час, тобто до 12 дня. Коли учень виділяє той з пристроїв, який вважає правильним варіантом, то переходить на наступний рівень вправи, де побачить нову ілюстрацію певної ситуації та інший ряд годинників з новими показниками часу. Наявність персонажа, який виконує ту чи іншу дію, є сюжетним елементом, що допомагає дитині краще засвоїти урок.
Учень/учениця: знає назви днів тижня та їх послідовність; знає, що доба, тиждень, година – одиниці вимірювання часу; визначає час за годинником з точністю до годин, записує його результати; використовує у записах скорочене позначення одиниць вимірювання часу (год); використовує знання про вивчені величини при розв'язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: визначає час за аналоговим і цифровим годинником з точністю до годин та 30 хвилин.