Зазвичай учень стикається зі знаком рівності тоді, коли вирішує приклад додавання чи віднімання. Але насправді знак «дорівнює» може ставитись і між двома математичними виразами, які містять різні дії, але мають при цьому однаковий результат. Саме покращенню навичок роботи з цим форматом завдань і присвячено цю вправу. На екрані дитина бачить перед собою два математичні вирази, які відрізняються складовими частинами. Між ними міститься пуста клітинка. Туди треба вставити або знак «дорівнює», або ж аналогічний знак, який є перекресленим. Це означає, що рівність відсутня. Отже, дитина має виконати дві математичні дії та зіставити їхні результати. В залежності від того, чи вони є однаковими, ставиться потрібний знак. Коли дитина виконує цю дію, то переходить на наступний етап вправи, де бачитьнову пару математичних виразів, і має також визначити: чи їхні результати є рівними. Ця вправа є корисною для розвитку математичного мислення учня, який починає розуміти, що один і той самий результат може бути знайдений багатьма способами.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: розуміє значення знака рівності і визначає, чи є правильними або помилковими рівняння, що включають додавання і віднімання. Наприклад, які з наступних рівнянь є правильними, а які є помилковими? 6 = 6, 7 = 8 - 1, 5 + 2 = 2 + 5, 4 + 1 = 5 + 2.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.