Числа – це поняття, яке передає кількість предметів. Числа можуть записуватись різними способами. Найчастіше використовують цифри. Вони є спеціальними умовними універсальними символами, кожен з яких відповідає конкретному числу, а між собою вони розміщуються за певними правилами, наприклад, у правильному порядку, або ж по розрядах, коли є й десятки, й одиниці. Цифри є універсальними, адже вони є однаковими у написанні для всіх мов, а окрім того за допомогою, скажімо цифри «3» можна виразити кількість і літаків, і ящірок. Тобто будь-яких предметів. Але за допомогою слів також можна називати кількість предметів. Власне, цифри читаються за допомогою слів, що є назвами чисел. І ці слова цілком можна написати буквами. У ході виконання цієї вправи учень тренуватиметься співвідносити числа у цифровому та словесному вигляді. Для цього на екрані зображено числа у якомусь одному форматі – словами. Поряд є клітини, де треба ввести ці ж числа, але цифрами. Коли дитина це робить, то проходить далі, до наступного етапу вправи, де на неї чекатиме інший набір чисел. Це завдання тренує памʼять та вміння орієнтуватись у цифрах. А ілюстрації роблять його цікавішим.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
Учень/учениця: лічить до 120, починаючи з будь-якого числа менше 120. У цьому діапазоні присутнє читання і написання чисел і позначення кількості предметів за допомогою написаного числа.