Краще за все той чи інший матеріал, присвячений математиці, засвоюється за умови багатьох форматів та типів вправ, у ході виконання яких дитина має змогу відточувати отримані знання. Ця вправа досить цікавим способом тренує навички додавання та підводить дитину до теми множення. На екрані учень бачить перед собою ряд чисел. Серед них є однакові. Все, що потрібно зробити дитині, – це знайти їх, а після цього необхідно знайти суму цих двох чисел. Знайдену суму треба ввести у спеціальне поле. Таким чином ця вправа розвиває вміння самостійно працювати з цифрами. Хоча у ході виконання цього завдання необхідно тільки додавати, але саме цей формат додавання дає перший натяк на тему множення, адже на кожному етапі, необхідно помножити на два ту чи іншу цифру. Коли учень вводить результат у поле відповіді, то переходить на наступний етап вправи, навіть якщо десь і допустить помилку. На наступному етапі треба виконати аналогічну дію, але вже з іншими цифрами. Хоча ані сюжетної складової, ані тих чи інших малюнків у цьому завданні немає, зовнішній вигляд цифр, їхнє цікаве та насичене кольорами візуальне оформлення роблять вправу цікавою для учня.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.