Коли числа переважають за перший десяток, починається окреме рахування двох розрядів одного числа: десятків та одиниць. У написанні це виражається тим, що першим символом двоцифрового числа (якщо дивитись зліва направо) виступають десятки, а другим – одиниці. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься працювати з цими розрядами окремо у рамках одного числа. Для цього на екрані міститься формулювання до питання. У цьому формулюванні словами, без цифр, подається кількість двох груп предметів. У першій групі рівне число десятками, наприклад, три десятка помідорів. А у другій – рівне число одиниць, скажімо, пʼять огірків. Питання полягає у тому, щоб відповісти, скільки всього є овочів. Відповідь дитина має записати цифрою у відповідне порожнє поле. Таким чином учень використовує свої навички додавання для тренування порозрядної роботи з числами. Важливо, що коли дитина вводить цифру у поле, то проходить на наступний етап, де на учня чекатиме аналогічна задачка. Всі етапи супроводжуються приємними ілюстраціями, на яких можуть бути й казкові герої, і предмети, які слід порахувати.
Учень/учениця: знає назви розрядних чисел; розуміє десяток як лічильну одиницю; лічить десятками в межах 100; порівнює, додає і віднімає розрядні числа – десятки.
Учень/учениця: розуміє, що одна і та ж цифра у записі двоцифрового числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає кількість десятків і кількість одиниць у двоцифровому числі; записує двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків; розрізняє одноцифрові і двоцифрові числа.
Учень/учениця: розуміє, що дві цифри у двоцифровому числі представляють кількість десятків і одиниць.
Учень/учениця: розуміє, що дві цифри у двоцифровому числі представляють кількість десятків і одиниць. Числа 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90 — це один, два, три, чотири, п'ять, шість, сім, вісім, чи дев'ять десятків (і 0 одиниць).