Щоб у сумі вийшло те чи інше число, не обовʼязково мати саме певний чіткий набір доданків. Наприклад, четвірку дають у результаті такі арифметичні дії: додавання чотирьох одиниць, додавання трійки до одиниці чи навпаки і додавання двох двійок. У ході виконання цієї вправи дитина має навчитись сприймати таке різноманіття. Для цього на екрані зображено насичену деталями ілюстрацію, наприклад, кілька тістечок, біля яких стоїть іменинниця. На кожному з елементів предметного ряду міститься приклад з дією додавання. Персонаж має цифру, що є результатом дії. Отже, завдання, що ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб вибрати ті предмети, приклади на яких дають суму, що тримає персонаж. Для цього дитина має виконати дію додавання стільки ж разів, скільки предметів є у групі. Коли ж учень виконує цю дію та вирішує, чи всі приклади дають у результаті задане число, то переходить на наступний рівень, де вже інший малюнок, нові приклади та цифра у персонажа. Важливо, що навіть у випадку помилки дитина все рівно проходить далі по рівнях вправи, просто правильна відповідь стає виділеною до того, як почнеться новий етап завдання. А наявність персонажу робить вправу більш цікавою.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: вирішує арифметичні завдання, які вимагають додавання трьох цілих чисел, сума яких менше або дорівнює 20, наприклад, з використанням об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням символу для невідомого числа, щоб знайти рішення.