Круглим називається те число, де другою цифрою при написанні є «нуль». Працювати з круглими числами досить просто, адже все, що треба робити учню – це просто додавати десятки до десятків, а одиниці не чіпати. У ході виконання цієї вправи дитина тренуватиметься працювати з круглими числами. Важливо, що дана вправа є двоскладовою. На екрані учень бачить класичний математичний приклад з дією додавання. У цьому прикладі є тільки один доданок. Другий учень має вибрати з-поміж кількох варіантів. Важливо, що тільки один з них є круглим числом, отже, саме його і має обрати дитина. Коли ця дія виконується, залишається, виконати додавання і записати результат у порожнє поле після знаку рівності. Таким чином дитина має і знайти кругле число, і виконати з ним математичну дію – і все це самостійно. Коли дитина це робить, то проходить далі, на наступний етап, де побачить перед собою аналогічний приклад, але вже з новим першим доданком та іншими варіантами другого доданка, серед яких буде вже інше кругле число. Важливо, що навіть у випадку помилки учень все рівно продовжує рух між рівнями завдання.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: знаходить невідомі компоненти арифметичних дій додавання і віднімання – доданок, зменшуване, від’ємник.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає розрядні числа – десятки в межах 10-90 з використанням об'єктів, малюнків; розуміє взаємозв’язки між діями додавання і віднімання числа від суми.