Числа діляться на розряди: одиниці, десятки, сотні, тисячі – їхня кількість безкінечна. У ході виконання цієї вправи дитина працюватиме з додаванням саме різних за розрядним складом чисел. На екрані перед учнем зображено дві групи обʼєктів, між якими міститься знак «плюс». Одна з цих груп значно більша за іншу – і це не просто спосіб зробити вправу складною. Під зображенням міститься типовий математичний приклад, де спочатку йде сума, потім знак рівності, а потім – дві порожні клітинки, в яких треба вказати різні за розрядним складом доданки, що разом цю суму і утворюють. А малюнок зверху є своєрідною ілюстрацією до цього прикладу. Наприклад, сумою виступає число «75». Тоді на малюнку буде зображено «70» метеликів одного кольору і «5» метеликів іншого кольору. Перераховувати всі елементи більшої групи немає потреби. Дитині варто просто перелічити, скільки елементів у меншій групі, аби пересвідчитись, яким є більший додаток. Коли учень це робить, то записує ці числа у клітинки: кругле число, що має тільки десятки, до однієї, а одиниці – до іншої. Ця вправа допоможе краще закріпити розуміння розрядів, та як на ці розряди розділяється будь-яке двоцифрове число.
Учень/учениця: знає назви розрядних чисел; розуміє десяток як лічильну одиницю; лічить десятками в межах 100; порівнює, додає і віднімає розрядні числа – десятки.
Учень/учениця: розуміє, що одна і та ж цифра у записі двоцифрового числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає кількість десятків і кількість одиниць у двоцифровому числі; записує двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків; розрізняє одноцифрові і двоцифрові числа.
Учень/учениця: розуміє сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: розуміє, що дві цифри у двоцифровому числі представляють кількість десятків і одиниць. Число 10 можна розглядати як десять одиниць, які разом називаються "десять".
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає розрядні числа – десятки в межах 10-90 з використанням об'єктів, малюнків; розуміє взаємозв’язки між діями додавання і віднімання числа від суми.