Ця вправа продовжує серію завдань, завдяки яким дитина тренує і розвиває свої математичні здібності. На екрані учень бачить перед собою вельми яскравий та деталізований малюнок. Наприклад, рибок, що плавають у глибині морських вод. На кожній з цих рибок міститься число. А під малюнком зображено кілька акваріумів, на яких lитина бачить вже цілі математичні вирази і приклади. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб визначити, до якого саме акваріума треба відправити ту чи іншу рибку. Для цього і потрібно використати знання з математики. Учень вирішує приклади, які бачить на акваріумах, після чого переміщує рибок згідно з їхніми цифрами, адже кожна така цифра і є сумою, тобто результатом математичної дії. Коли дитина вибере, яку рибку до якого акваріуму відправити, то переходить на наступний етап завдання, на якому бачить перед собою вже інший малюнок: нові приклади і цифри, а головне – інших рибок (за розміром та кольором). І навіть якщо дитина помилиться, то все рівно перейде до наступного етапу вправи. Це завдання є цікавим завдяки ігровому аспекту.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: додає числа у межах 100, включаючи додавання одноцифрового числа до двоцифрового, двоцифрового числа та десятків з використанням об'єктів, малюнків; розуміє, що при додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці — до одиниць.