Нуль – цифра дуже цікава. Сама по собі вона означає відсутність числа, але при написанні перед нулем іншої цифри вона означає наявність десятків, сотень або й більших чисел – в залежності від кількості нулів. При цьому ця цифра є й найбільш молодою. Її винайшли купці, яким треба було у своїх звітах позначати відсутність товарів. У ході виконання цієї вправи тренується розуміння дитини цієї особливої величини. На екрані учень бачить класичний арифметичний приклад, який став вже звичним: два числа у якості доданків, між ними – символ цієї дії, знак «плюс». Далі знак «дорівнює», після якого треба вказати результат даної дії, тобто суму двох доданків. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб взяти потрібну цифру, перенести за допомогою миші й поставити після знака дорівнює. Особливістю цієї вправи полягає у тому, що у якості другого доданка завжди виступає нуль. А будь-яке число, до якого додається нуль, не змінюється. Коли дитина розуміє це, то виконання вправи стає зовсім легким. Але, щоб учень осягнув роль нуля, необхідно, щоб він додав цю цифру до кількох різних чисел, що призведе до одного і того самого результату. Це він і робить на кожному етапі.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.