Додавання – це базова математична дія, в результаті якої початкова кількість предметів або ж число, яке цю кількість передає за допомогою цифрового символу, збільшується. Додавання є, по суті, першою дією, яку виконує дитина з цифрами, оскільки вона є найлегшою арифметичною операцією. І ця вправа є першим кроком на шляху до оволодіння цією дією. На екрані дитина бачить математичний вираз: два доданки, між якими є знак плюса, а також знак «дорівнює» після них – це типовий вигляд звичайного математичного прикладу. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти суму, тобто результат цієї дії. Для цього треба вибрати серед варіантів відповіді правильний. Коли дитина це зробить, то перейде на наступний етап вправи навіть у випадку, якщо помилиться. На новому рівні треба буде виконати аналогічну дію, тільки цифра, до якої треба буде додати одиницю, буде нова. Додавання на один є дуже простою дією, адже, по суті, дитині потрібно просто згадати наступну цифру у числовому ряді. Але завдяки цій вправі учень не просто вчить правила математики, а починає розуміти, як насправді проходять арифметичні процеси.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.