У цьому завданні число, яке треба додати до початкової цифри, збільшується. Тепер додавати треба вже не одиницю, а двійку, тож виконання цього завдання потребує кращого знання порядку чисел. На екрані дитина бачить перед собою класичний математичний приклад у тому вигляді і оформленні, у якому він зазвичай зустрічається у підручниках: два доданки, знаки «плюс» і «дорівнює», після якого має бути зазначена сума, тобто результат дії додавання двох чисел. Мета – самостійно ввести потрібну цифру у спеціальне поле. Коли дитина це зробить, починається наступний етап вправи. На екрані зʼявляється новий приклад. Різниця між старим і новим математичним виразом полягає у тому, що перший доданок на кожному етапі новий. Але додавати до нього завжди треба буде саме двійку. Це завдання є важливим кроком на шляху розвитку математичного мислення.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.