Наступний крок для юних математиків – додавання числа «три» до тої чи іншої цифри. Вправа має вигляд класичного прикладу, до якого дитина вже мала звикнути. Учень бачить перед собою два доданки, при чому один з них – це завжди саме трійка. На відміну від попередніх завдань учень повинен ввести в спеціальне поле доданок, адже сума вже зазначена. Коли ця дія виконана, учень переходить на наступний етап вправи, де бачить аналогічний приклад, тільки доданок вже потрібно ввести не перший, а другий, але завжди одним із доданків є трійка. Ця вправа, як і подібні до неї, може здатися нединамічною, бо протягом її виконання не змінюються ані механіка арифметичних дій, ані візуальне оформлення. Проте такий тренажер є важливим для того, щоб дитина якнайкраще запамʼятала матеріал і в майбутньому могла вирішити такого роду завдання. Додавання цифри «три» означає, що дитині доведеться згадувати порядок чисел, а це покращить її знання з цієї теми.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: знаходить невідомі компоненти арифметичних дій додавання і віднімання – доданок, зменшуване, від’ємник.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.