Серія вправ, які нагадують класичні приклади додавання, продовжується завданням, яке присвячене роботі з четвіркою. Додавання цифри «4» має свої особливості. Справа в тому, що при роботі з меншими доданками дитині треба тільки рахувати вперед – до наступного числа на умовній числовій прямій або через одне чи два. Але, додаючи четвірку до чисел, учень не тільки має продемонструвати краще знання порядку лічби, а й може усвідомити зворотній звʼязок. Адже він вже додавав до четвірки менші від неї числа у попередніх завданнях. Тепер вже не двійку додають до четвірки, а навпаки. І дитина бачить, що сума не змінюється. Завдяки цій вправі дитина поступово усвідомлює, що від зміни місць доданків сума не змінюється. На екрані ж учень бачить простий математичний приклад, де одним з доданків завжди виступає четвірка, тоді як інший доданок змінюється на кожному рівні уроку. Завдання дитини – знайти суму, яку треба вписати на своє місце, тобто після знаку рівності. Після цього дитина й переходить на наступний рівень.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.