Це завдання продовжує низку вправ, які присвячені додаванню. Тренування з цифрою «пʼять» є досить важливим кроком на шляху до оволодіння додаванням. Справа в тому, що спочатку дитина, додаючи це число, буде ретельно перебирати всі числа «по дорозі» до результату. Тобто учню доведеться, додаючи пʼятірку до сімки, подумки або навіть вголос перебирати всі числа до дванадцяти, відраховуючи їх. Але потім, з часом, ця необхідність відпаде, і учень зможе лічити більш впевнено та вільно. Це дасть змогу твердо запамʼятати порядок чисел та знаходити суму навіть досить великих доданків без вагань. Хоча оформлення вправи залишається мінімальним (на екрані на кожному етапі дитина бачить прості цифри, які мають вигляд типового прикладу, бо між ними є і знак додавання «плюс», і знак «дорівнює», після якого і треба ввести результат дії), цифри зображено досить цікаво та приємно. Візуальний стиль яскравий і не відволікає дитину від головної мети – знайти результат арифметичної дії. Коли учень вводить цифру, яка на його думку і є сумою доданків, він переходить на наступний етап, де бачить аналогічний приклад з пʼятіркою у ролі одного з доданків.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.