Ускладнення того чи іншого процесу та поглиблення у вивченні певної теми має відбуватись помірно. Тому дитина у серії даних вправ з кожним завданням вчиться додавати все більше число. Ця вправа присвячена тренуванню вміння дитини додавати цифру «шість». На екрані учень бачить типовий приклад, з яким неодноразово зіштовхнеться у шкільному підручнику: доданки, між якими міститься знак плюса, а після них – знак «дорівнює», по іншу сторону якого міститься порожнє місце саме для того, щоб дитина самостійно ввела туди цифру, яка є результатом математичної дії додавання. Дитина аналізує зображення, виконує дію і, ввівши суму, переходить на наступний етап вправи, де бачить перед собою новий приклад з шісткою на місці одного з доданків. З кожним етапом вміння додавати стає все більш розвинутим та впевненим. Попри відсутність сюжетного елемента, вправа має приємне оформлення, бо всі цифри різнокольорові та яскраві. Повторення подібних дій робить вправу корисним тренажером, необхідним задля кращого засвоєння матеріалу дитиною. Також ця вправа розвиває увагу та памʼять.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.