Наступний етап на шляху до оволодіння додаванням всіх чисел першої десятки – тренування додавання сімки. Розбіжності з попередніми вправами зводяться до того, що тепер на місці одного з доданків знаходиться цифра «сім». Отже, на екрані перед дитиною звичайний математичний приклад. Дії, які треба виконати, позначені спеціальними знаками: «плюс», власне, означає додавання, а «дорівнює» є знаком, після якого треба вказати результат цього додавання. Учень бачить доданки, підраховує суму і самостійно вводить її, куди треба, тобто у порожню клітинку після «дорівнює». Зробивши це, учень переходить на наступний етап завдання, де виконує аналогічну дію, але тепер додає сімку вже до іншого числа. Навіть якщо дитина помилиться, виконання вправи продовжиться, бо правильний варіант просто зʼявиться на екрані. Повторення цієї дії гарантує максимально ефективне вивчення матеріалу дитиною. В майбутньому, зіткнувшись з подібними прикладами у школі, учень зможе практично миттєво знаходити правильну відповідь.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.