Додавання є базовим процесом, тією основою математичних знань, яка є фундаментом для більшості інших дій. Але і додавання може бути досить складним, особливо коли мова йде про досить великі числа. У ході виконання цієї вправи дитина має додавати до певних цифр вісімки. Попередні вправи цього циклу завдань були присвячені роботі з меншими числами і готували учня також до додавання вісімок, як до роботи з більш складним матеріалом. На екрані дитина бачить звичайний арифметичний приклад, де між двома доданками (і вісімка завжди є другим, тоді як перший змінюється в залежності від етапу) є знак «плюс», а після них – знак рівності, по іншу сторону якого є порожня клітинка. Туди і має ввести результат додавання сам учень, коли порахує. Коли дитина дає відповідь на питання етапу, вона переходить на наступний рівень, де бачить аналогічний приклад, хоча перший доданок вже буде іншим. Навіть якщо на одному з етапів дитина помилиться, виконання завдання не закінчується.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: визначає невідоме число в задачах з додаванням чи відніманням, що зв'язує три числа. Наприклад, визначення невідомого числа в наступних рівняннях: 8 + ? = 11, 5 = ? - 3, 6 + 6 = ?.