Додавання – процес базовий, адже це одна з основ математичної науки. І разом з тим це перша операція з числами, яку виконує учень після більш-менш повного опанування числового ряду. Але при цьому додавання може бути й досить складним, особливо, якщо у цьому процесі беруть участь не два, а три елементи. Це завдання присвячене саме такій більш складній формі прикладів з додаванням. На екрані учень бачить перед собою розгорнутий тип класичного математичного прикладу: три доданки, між якими знаки «плюс» і знак «дорівнює» після них. З іншого боку від цього знаку міститься порожня клітинка, в якій дитина має вказати результат цієї дії, тобто суму трьох чисел. Коли учень це робить, то переходить на наступний етап вправи, де всі елементи рівності вже інші. Складність цього завдання полягає не тільки у тому, що сума є більшою, ніж у більшості випадків додавання двох чисел. Суть полягає у тому, що спочатку дитина має додати перші два числа, а вже потім до їхньої суми додати третє. Таким чином учень вчиться послідовному додаванню. Спочатку першу суму можна десь записувати, але надалі дитина має навчитись виконувати цю вправу тільки про себе.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: вирішує арифметичні завдання, які вимагають додавання трьох цілих чисел, сума яких менше або дорівнює 20, наприклад, з використанням об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням символу для невідомого числа, щоб знайти рішення.