Лінійка – не тільки корисний інструмент, а й вельми зручна ілюстрація числової прямої, адже всі цифри на ній знаходяться у порядку правильної послідовності. У ході виконання цієї вправи дитина вчитиметься використовувати лінійку як інструмент для наглядного виконання завдання, що має кілька етапів. На екрані учень бачить перед собою лінійку, на якій описаний приклад додавання. Зображено цей приклад наступним чином: від числа, що грає роль першого доданку, відходить стрілочка, яка «приземляється» на числі, що є результатом першої дії додавання. Відрахувавши, який шлях пройшла ця стрілочка, дитина зрозуміє, який був другий доданок. Від першої суми йде вперед ще одна стрілочка, а це значить, що треба додати третій доданок, а який саме – підкаже результат дії. Під малюнком міститься арифметичний приклад, у якому бракує деякх цифрових складових. Завдання малюка полягає у тому, щоб правильно проаналізувати зображення, знайти потрібний доданок і вписати його на своє місце, після чого необхідно обчислити приклад. Потім дитина переходить на наступний рівень завдання, де бачить аналогічну лінійку, але вже з іншими стрілочками.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: вирішує арифметичні завдання, які вимагають додавання трьох цілих чисел, сума яких менше або дорівнює 20, наприклад, з використанням об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням символу для невідомого числа, щоб знайти рішення.
Учень/учениця: розуміє співвідношення лічби з додаванням і відніманням (наприклад, шляхом лічби по 2 через додавання 2).