Так само, як і у додаванні (де зміна місцями доданків не впливає на суму, яка є результатом дії), члени дії віднімання також повʼязані певними стосунками. Якщо взяти два приклади віднімання і у другому з них від зменшуваного відняти те число, яке у першому випадку було різницею, то результатом дії буде число, яке раніше було відʼємником. Ілюструвати цю взаємодію може доміно з властивим для цієї гри двобічним зображенням цифр. На екрані учень бачить фішку доміно, на якій зображено з одного боку відʼємник, а з іншого – різницю. Під цим малюнком є два приклади з додаванням, і в кожному пропущено по одній клітинці. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб заповнити порожні поля, користуючись фішкою доміно як підказкою. Адже якщо її перевернути, то ті ж числа просто поміняються місцями – саме як відʼємник та різниця. Коли учень заповнює порожні клітинки, починається наступний етап завдання, де на екрані зʼявляються і нова фішка доміно, і нові приклади.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: додає і віднімає до 20 для вирішення завдань із невідомими компонентами арифметичних дій додавання та віднімання: доданком, зменшуваним, від’ємником. Наприклад, за допомогою об'єктів, малюнків і рівнянь з використанням певного символу для невідомого числа.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.
Учень/учениця: розуміє співвідношення лічби з додаванням і відніманням (наприклад, шляхом лічби по 2 через додавання 2).