Кожна вправа, в якій присутній ігровий аспект, по-своєму розкриває тих чи інших персонажів або ж розповідає певну історію. Це завдання знайомить нас з бджілками, що шукають квіти. Дитина, скоріше за все, знає, що бджоли виробляють мед за допомогою квіткового пилку, який вони збирають, облітаючи тисячі й тисячі квітів щодня. У ході виконання цієї вправи учень буде допомагати бджілкам у цій справі. На екрані дитина бачить квіткову галявину. Кожна квітка є частиною поля. Так і числа, які на них зображені, також є частинами математичного виразу. Це може бути або приклад з додаванням, або ж приклад з відніманням. Все змінюється в залежності від етапу. На крильцях бджілок дитина бачить числа. Обчисливши результат математичного виразу (чи то суму, чи то різницю), учень обирає, яка бджілка цього разу полетить на поле збирати пилок, а яка залишиться в небі чекати своєї черги. Коли дитина це зробить, почнеться новий етап завдання, на якому будуть нові бджілки і інший приклад на квітках поля. Але механіка вправи залишається такою ж.
Учень/учениця: знаходить невідомі компоненти арифметичних дій додавання і віднімання – доданок, зменшуване, від’ємник.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.