Сюжет цієї гри, яка має допомогти дитині розвинути свої навички лічби та виконання математичних дій, повʼязаний із всіма відомою казкою про трьох поросят. На екрані перед дитиною зображено повноцінну ілюстрацію: деталізований малюнок, на якому є будиночки і порося-будівельник. Стиль зображення нагадує ілюстрацію до дитячої книги казок: округлі форми, приємні, яскраві, але не сліпучі кольори. Будиночки, між якими обирає порося, однаково гарні, але вибрати персонаж має тільки один. Учень у ході виконання вправи має йому допомогти. Для цього знадобляться знання математики, адже на кожному з будиночків зображено цифру, а біля поросяти – приклад. Учень має вирішити цей приклад, бо відповідь до нього – це і є номер хатки. Коли дитина виконує математичну дію і обирає будиночок, то, незалежно від того чи правильний вибір зробив учень, починається наступний рівень, на якому буде інша пара будинків для поросяти та нові приклади. Різноманіття малюнків та їхнє оформлення, а також взаємодія з казковим персонажем перетворює цю вправу на гру. А наявність посилання до відомої казки робить дитину учасником справжньої пригоди.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.