Опис завдання
Сюжет цієї гри, яка має допомогти дитині розвинути свої навички лічби та виконання математичних дій, повʼязаний із всіма відомою казкою про трьох поросят. На екрані перед дитиною зображено повноцінну ілюстрацію: деталізований малюнок, на якому є будиночки і порося-будівельник. Стиль зображення нагадує ілюстрацію до дитячої книги казок: округлі форми, приємні, яскраві, але не сліпучі кольори. Будиночки, між якими обирає порося, однаково гарні, але вибрати персонаж має тільки один. Учень у ході виконання вправи має йому допомогти. Для цього знадобляться знання математики, адже на кожному з будиночків зображено цифру, а біля поросяти – приклад. Учень має вирішити цей приклад, бо відповідь до нього – це і є номер хатки. Коли дитина виконує математичну дію і обирає будиночок, то, незалежно від того чи правильний вибір зробив учень, починається наступний рівень, на якому буде інша пара будинків для поросяти та нові приклади. Різноманіття малюнків та їхнє оформлення, а також взаємодія з казковим персонажем перетворює цю вправу на гру. А наявність посилання до відомої казки робить дитину учасником справжньої пригоди.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.