Вміння порівнювати числа є дуже важливим і виконується за допомогою повторення типових завдань. Щоб зберегти цікавість учня до виконання цих вправ, застосовується ігрова форма і сюжетне оформлення завдання. На екрані дитина бачить дві чашки, на яких зображено по числу. Щоб почати чаювання, необхідно підібрати до цих чашок потрібний чайник з-поміж тих варіантів, що містяться під малюнком. Але обирати дитина має не за кольором, формою чи розміром. Натомість саме здібності до порівняння математичних величин стануть учню у нагоді, адже на кожному з чайничків зображено певний арифметичний знак, що вказує на відносини між числами: «дорівнює», «більше» і «менше». Учень аналізує зображення, порівнює числа, що вказані на чашках, і переміщує у порожнє поле між ними той чайник, що вважає правильним для створення математичної рівності. Після цього учень переходить на наступний етап, де чашки будуть нові, а головне – з іншими числами, проте завжди у межах першої сотні. Навіть у випадку помилки дитина проходить далі після того, як побачить правильний варіант.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 100.
Учень/учениця: порівнює двоцифрові числа на основі їх значень десятків та одиниць, записуючи результати порівняння символами >, = і <.