У процесі виконання цього завдання дитина знову допомагає живій істоті знайти свій дім. На цей раз йде мова про пташку, яка шукає своє гніздечко. На екрані учень бачить, як пташка літає між будиночками на деревах, не знаючи, який з них їй підходить. Але у цьому пошуку допомогти можуть знання з математики, якими володіє дитина, і які вона зможе удосконалити за допомогою цього завдання. На пташці зображено число, а на кожному з будиночків – математичні приклади. Цей вираз може містити дію додавання або ж віднімання – все залежить від конкретного етапу вправи. Учень знаходить відповідь до кожного прикладу і розуміє, який з будиночків належить пташці – той, чий приклад має таку саму відповідь, як те число, що зображене на розгубленій пернатій істоті. Коли учень обирає будиночок для пташки, вказуючи їй, куди треба летіти, він переходить до наступного етапу вправи, де треба виконати аналогічну дію, але вже з новою розгубленою пташкою, на якій вже інше число, так само і приклади на будиночках теж інші.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.