Ця вправа, як і інші завдання у даному комплексі, має значний ігровий аспект, але окрім цікавої сюжетної лінії та персонажів, з якими треба взаємодіяти учню, це завдання відрізняється від попередніх також наявністю більш складної умови. На екрані учень бачить детально розроблений малюнок: квочка, яка висиджує пташенят. Але деякі курчата повтікали. Задача дитини: обчислити, скільки їх залишилось під квочкою. При цьому в умові завдання вказана і загальна кількість курчат, і те, скільки з них повтікало (це дитина бачить також з ілюстрації). Учень бачить загадку і ілюстрацію до неї. Залишається тільки перевтілити її у математичну рівність. Користуючись знаннями з математики, учень визначає скільки курчат, що ховаються під квочкою, і вводить число у спеціальне поле в прикладі. Коли дитина це зробить, вона перейде до наступного рівня вправи, де побачить, що цього разу від курки втікло вже інше число курчат. Важливо, що дитина вирішує задачку відразу на трьох рівнях: як загадку, ілюстроване питання та числовий вираз.
Учень/учениця: знаходить невідомі компоненти арифметичних дій додавання і віднімання – доданок, зменшуване, від’ємник.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.