Коли дитина вже більш-менш засвоїла тему порівняння кількості обʼєктів, то закріплення цього вміння краще за все робити так, щоб їй було дійсно цікаво. У ході виконання цієї вправи учень матиме змогу грати, розважатись і водночас вчитись. На екрані дитина бачить два акваріуми, от тільки кількість, розмір, колір та форма рибок, що там живуть, різні. Саме на кількості і має зосередитись дитина. Завдання, яке ставиться перед учнем на кожному з етапів, полягає у тому, щоб представити кожний акваріум як частину числового виразу і поставити між ними правильний знак: менше, більше чи знак рівності. Для цього дитина має перелічити кількість рибок у кожному з акваріумів окремо і порівняти ці числа. Після того, як учень обере серед математичних знаків той, що правильно втілює числові відносини між кількістю рибок, то починається новий етап вправи. Там теж треба буде порівняти кількість рибок в двох акваріумах, от тільки зміниться не тільки число рибок, а й їхні колір, розмір тощо. Завдяки різноманіттю елементів ця вправа є перш за все чудовою розвиваючою грою.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності; читає і записує числові рівності, числові нерівності.