Завдяки цьому завданню математика, яка раніше здавалась нудною, стане цікавою і захоплюючою. Учень бачить перед собою яскравий малюнок, на якому зображено дві сови, що сидять на землі. Але їхнє місце знаходиться на деревах. Проте кожну сову, яка зображена у яскравих кольорах, треба відправити не на випадкове деревце, а на те, яке їй підходить. Дитина має допомогти пташкам повернутись на дерева. Для цього використовуються знання математики, які учень здобув раніше. На кожній сові є своє число, а на кронах дерев – математичні приклади. В залежності від етапу це може бути як приклад з дією віднімання, так і приклад з додаванням. Учень обчислює ці приклади, знаходячи правильні рішення. Після цього залишається перемістити пташенят у відповідності між числами на них і прикладами на деревах. Коли дитина це зробить, то перейде на наступний етап вправи, де треба буде виконати аналогічну дію, але приклади вже будуть інші. Дуже важливим є те, що використання знань з математики є для дитини у ході рішення цього завдання чимось вторинним. Головним стає взаємодія з персонажами. Таким чином учень навчається використовувати свої вміння легко і з задоволенням.
Учень/учениця: додає і віднімає числа у межах 100; замінює суму розрядних доданків двоцифровим числом; віднімає від двоцифрового числа його десятки або його одиниці.
Учень/учениця: записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання; обчислює значення числового виразу, що містить одну-дві дії; порівнює число та числовий вираз; порівнює два числових вирази.
Учень/учениця: розуміє віднімання як знаходження невідомого доданка. Наприклад, щоб виконати віднімання 10 - 8, потрібно знайти число, яке при додаванні до 8 дорівніє 10.